Територіальні органи ДФС
у Сумській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Звіт про надходження інформаційних запитів станом на 01.09.2018 року.

07.09.2018 -

Упродовж січня-серпня 2018 року до органів ДФС Сумської області надійшло 56 запитів на публічну інформацію, у т.ч. до Охтирської ОДПІ - 11 запитів, Шосткинської ОДПІ – 2 запити, ДПІ у м. Сумах – 3 запита та до ГУ ДФС у Сумській області – 40 запитів.

Із загальної кількості запитів 27 запитів (48,2 відс.) надійшло від юридичних осіб та 29 запитів (51,8 відс.) – від фізичних осіб, у тому числі від ФОП.

За тематикою запити стосувались надання інформації щодо переліку 50-ти найбільших платників податків у Сумській області за 1 квартал 2018 року, переліку 50-ти найбільших податкових боржників у Сумській області за 1 квартал 2018 року, видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами станом на 01.01.2018, ставок по земельному податку, по податку на нерухоме майно, відмінному від земельної ділянки, рахунків щодо сплати податків на 2018 рік, податкової заборгованості, сум нарахованого єдиного внеску на державне соціальне страхування страхувальниками, що взяті на облік у податкових інспекціях області у розрізі районів та міст обласного підпорядкування, отримання копій документів на підставі яких нараховується плата за землю, завіреної копії Аналітичного дослідження щодо аналізу господарської діяльності ТОВ з питань імпорту вугілля за 2016 рік, отримання копії наказу ДФС України та Положення про атестаційну комісію по роботі з працівниками податкової міліції, положення структурних підрозділів ДФС, посадових інструкцій співробітників ДФС, скановані копії протоколів засідання комісії контролюючого органу, інформації щодо реалізації безхазяйного майна, надання належним чином завірених копій податкових декларацій з ПДВ з реєстром виданих та отриманих податкових накладних, надання інформації щодо правових підстав для відмови у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, надання інформації щодо суми податкових надходжень до Державного бюджету ЗБІР та суми податкових надходжень до Державного бюджету НАДХОДЖЕННЯ станом на 01.01.2018, надання копій актів перевірок ТОВ "Сумський обласний центр служби крові", надання інформації про сплату податкових платежів та єдиного внеску.

За наслідками розгляду 37 запитів було задоволено повністю або частково, по 17 запитах відмовлено та 2 запити переслано за належністю.

Інформація про звернення, які надходять на сервіс «Пульс» від суб’єктів господарювання та громадян

з 01.01.2018 по 31.08.2018

 

За період з 01.01.2018 по 31.08.2018  до сервісу «Пульс»  на розгляд від суб’єктів господарювання Сумській області надійшло 58 запити, із них 37 – по податковому напрямку та 21 – по митному напрямку. По податковому напрямку  із загальної кількості - 21 запитів було направлено на розгляд до ГУ ДФС у Сумській області, 16 запитів розглядались структурними підрозділами ДФС України.

Відповідно до тематики звернення поділяються таким чином:

20 звернень щодо звітності та реєстрації накладних,

11 звернень  щодо роботи органів ДФС,

2 звернення щодо системи електронного адміністрування ПДВ,

2 звернення щодо роботи ЦОП,

1 звернення щодо корупційних дій,

1 звернення інші питання, зокрема, інформування щодо ухилення від сплати податків.

Всі звернення, які надіслані з сервісу «Пульс» до ГУ ДФС у Сумській області розглянуті своєчасно та якісно.