Територіальні органи ДФС
у Сумській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Звіт про надання адміністративних послуг протягом січня-вересня 2018 року

12.10.2018

Протягом січня-вересня поточного року до територіальних органів  ДФС у Сумській області надійшло 124079 запитів від платників податків  щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 123752 адміністративні послуги, у тому числі 93466 – через центри обслуговування платників, по 327 запитах, у наданні послуг відмовлено. У середньому органами ДФС області щоденно надається 545 адміністративних послуг, у т.ч. 412 – через ЦОП.

Найбільша кількість адмінпослуг надається по:

-  видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (40097 або 35,37 відс.),  

-  видачі картки платника податків та внесення до паспорта відмітки про реєстраційний  номер  облікової  картки  платника  податків  (48864  або 39,5 відс.),

-  видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (41288 або 33,4 відс.),

-  наданню витягу з реєстру платників єдиного податку (7126 або 5,8 відс.),

-  реєстрації книг обліку розрахункових операцій (5048 або 4,1 відс.),

-  видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби (5019 або 4,1 відс.),

-  реєстрації платника єдиного податку (4843 або 3,9 відс.),

-  реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (4519 або 3,7 0 відс.).

Всього залучено до роботи у ЦОП 52 працівника податкових інспекцій області, у тому числі 18 працівників підрозділів обслуговування платників.

 

Інформація про звернення, які надходять на сервіс «Пульс» від суб’єктів господарювання та громадян

з 01.01.2018 по 30.09.2018

 

За період з 01.01.2018 по 30.09 .2018  до сервісу «Пульс»  на розгляд від суб’єктів господарювання Сумській області надійшло 67 запитів, із них 42 – по податковому напрямку та 25 – по митному напрямку. По податковому напрямку  із загальної кількості - 24 запити було направлено на розгляд до ГУ ДФС у Сумській області, 18 запитів розглядались структурними підрозділами ДФС України.

Відповідно до тематики звернення поділяються таким чином:

21 звернення щодо звітності та реєстрації накладних,

15 звернень  щодо роботи органів ДФС,

2 звернення щодо системи електронного адміністрування ПДВ,

2 звернення щодо роботи ЦОП,

1 звернення щодо корупційних дій,

1 звернення інші питання, зокрема, інформування щодо ухилення від сплати податків.

         Всі звернення, які надіслані з сервісу «Пульс» до ГУ ДФС у Сумській області розглянуті своєчасно та якісно.