Територіальні органи ДФС
у Сумській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Звіт про надання адміністративних послуг про січня-жовтня 2018 року

08.11.2018

Протягом січня-жовтня поточного року до територіальних органів  ДФС у Сумській області надійшло 136603 звернення від платників податків  щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 136258 адміністративних послуг, у тому числі 103547 – через центри обслуговування платників, по 345 зверненнях, у наданні послуг відмовлено. У середньому органами ДФС області щоденно надається 536 адміністративних послуг, у т.ч. 408 – через ЦОП.

Найбільша кількість адмінпослуг надається по:

-  видачі картки платника податків та внесення до паспорта відмітки про реєстраційний  номер  облікової  картки  платника  податків  (54824  або 40,2 відс.),

-  видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (42536 або 31,2 відс.),

-  наданню витягу з реєстру платників єдиного податку (8674 або 6,4 відс.),

-  реєстрації книг обліку розрахункових операцій (5546 або 4,1 відс.),

-  видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби (5259 або 3,9 відс.),

-  реєстрації платника єдиного податку (5938 або 4,4 відс.),

-  реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (5801 або 4,3 відс.).

Всього залучено до роботи у ЦОП 50 працівників податкових інспекцій області, у тому числі 17 працівників підрозділів обслуговування платників.

 

Інформація про звернення, які надходять на сервіс «Пульс» від суб’єктів господарювання та громадян

з 01.01.2018 по 31.10.2018

За період з 01.01.2018 по 31.10 .2018  до сервісу «Пульс»  на розгляд від суб’єктів господарювання Сумській області надійшло 72 запити, із них 45 – по податковому напрямку та 27 – по митному напрямку. По податковому напрямку  із загальної кількості - 20 запитів було направлено на розгляд до ГУ ДФС у Сумській області, 25 запитів розглядались структурними підрозділами ДФС України.

Відповідно до тематики звернення поділяються таким чином:

23 звернення щодо звітності та реєстрації накладних,

16 звернень  щодо роботи органів ДФС,

2 звернення щодо системи електронного адміністрування ПДВ,

2 звернення щодо роботи ЦОП,

1 звернення щодо корупційних дій,

1 звернення інші питання, зокрема, інформування щодо ухилення від сплати податків.

Всі звернення, які надіслані з сервісу «Пульс» до ГУ ДФС у Сумській області розглянуті своєчасно та якісно.