Територіальні органи ДФС
у Сумській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Про надання адміністративних послуг протягом січня-листопада 2018 року

10.12.2018

Протягом січня-листопада поточного року до органів  ДФС у Сумській області надійшло 147753 звернення від платників податків  щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 147393 адміністративні послуги, у тому числі 112212 – через центри обслуговування платників, по 360 зверненнях, у наданні послуг відмовлено. У середньому органами ДФС області щоденно надається 534 адміністративні послуги, у т.ч. 406 – через ЦОП.

Найбільша кількість адмінпослуг надається по:

-  видачі картки платника податків та внесення до паспорта відмітки про реєстраційний  номер  облікової  картки  платника  податків  (60332  або 40,9 відс.),

-  видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (44127 або 29,9 відс.),

-  наданню витягу з реєстру платників єдиного податку (9559 або 6,5 відс.),

-  реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (6551 або 4,4 відс.),

-  реєстрації платника єдиного податку (6490 або 4,4 відс.),

-  реєстрації книг обліку розрахункових операцій (6189 або 4,2 відс.),

-  видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби (5711 або 3,9 відс.),

-  видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (2242 або 1,5 відсотки).

Всього залучено до роботи у ЦОП 51 працівники податкових інспекцій області, у тому числі 17 працівників підрозділів обслуговування платників.

 Інформація про звернення, які надходять на сервіс «Пульс» від суб’єктів господарювання та громадян

з 01.01.2018 по 30.11.2018

 

За період з 01.01.2018 по 30.11 .2018  до сервісу «Пульс»  на розгляд від суб’єктів господарювання Сумській області надійшло 80 запитів, із них 50 – по податковому напрямку та 30 – по митному напрямку. По податковому напрямку  із загальної кількості - 24 запити було направлено на розгляд до ГУ ДФС у Сумській області, 26 запитів розглядались структурними підрозділами ДФС України.

Відповідно до тематики звернення поділяються таким чином:

24 звернення щодо звітності та реєстрації накладних,

20 звернень  щодо роботи органів ДФС,

2 звернення щодо системи електронного адміністрування ПДВ,

2 звернення щодо роботи ЦОП,

1 звернення щодо корупційних дій,

1 звернення інші питання, зокрема, інформування щодо ухилення від сплати податків.

Всі звернення, які надіслані з сервісу «Пульс» до ГУ ДФС у Сумській області розглянуті своєчасно та якісно.