Територіальні органи ДФС
у Сумській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Про надання адміністративних послуг

04.01.2019 -

 

Протягом січня-грудня поточного року до органів  ДФС у Сумській області надійшло 159379  звернень від платників податків  щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 159008 адміністративних послуг, у тому числі 121323 – через центри обслуговування платників, по 371 зверненню, у наданні послуг відмовлено. У середньому органами ДФС області щоденно надається 535 адміністративних послуг, у т.ч. 408 – через ЦОП.

Найбільша кількість адмінпослуг надається по:

-  видачі картки платника податків та внесення до паспорта відмітки про реєстраційний  номер  облікової  картки  платника  податків  (65840  або 41,4 відс.),

-  видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (45777 або 28,8 відс.),

-  наданню витягу з реєстру платників єдиного податку (10840 або 6,8 відс.),

-  реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (7172 або 4,5 відс.),

-  реєстрації платника єдиного податку (7013 або 4,4 відс.),

-  реєстрації книг обліку розрахункових операцій (6889 або 4,3 відс.),

-  видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби (6147 або 3,9 відс.),

-  видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (2465 або 1,6 відсотки).

Всього залучено до роботи у ЦОП 54 працівники податкових інспекцій області, у тому числі 17 працівників підрозділів обслуговування платників.

 Інформація про звернення, які надходять на сервіс «Пульс» від суб’єктів господарювання та громадян

з 01.01.2018 по 31.12.2018

 

За період з 01.01.2018 по 31.12 .2018  до сервісу «Пульс»  на розгляд від суб’єктів господарювання Сумській області надійшов 91 запит, із них 53 – по податковому напрямку та 38 – по митному напрямку. По податковому напрямку  із загальної кількості - 26 запитів було направлено на розгляд до ГУ ДФС у Сумській області, 27 запитів розглядались структурними підрозділами ДФС України.

Відповідно до тематики звернення поділяються таким чином:

25 звернень щодо звітності та реєстрації накладних,

22 звернення  щодо роботи органів ДФС,

2 звернення щодо системи електронного адміністрування ПДВ,

2 звернення щодо роботи ЦОП,

1 звернення щодо корупційних дій,

1 звернення інші питання, зокрема, інформування щодо ухилення від сплати податків.

         Всі звернення, які надіслані з сервісу «Пульс» до ГУ ДФС у Сумській області розглянуті своєчасно та якісно.