Територіальні органи ДФС
у Сумській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Про надання адміністративних послуг протягом січня 2019 року

06.02.2019

Протягом січня поточного року до органів  ДФС у Сумській області надійшло 11702 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 11695 адміністративних послуг, у тому числі 9458 – через центри обслуговування платників, по 7 зверненнях, у наданні послуг відмовлено. У середньому органами ДФС області щоденно надається 585 адміністративних послуг, у т.ч. 473 – через ЦОП.

Найбільша кількість адмінпослуг надається по:

-  видачі картки платника податків та внесення до паспорта відмітки про реєстраційний  номер  облікової  картки  платника  податків  (5292  або 45,3 відс.),

-  видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (2992 або 25,6 відс.),

-  наданню витягу з реєстру платників єдиного податку (838 або 7,2 відс.),

-  реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (594 або 5,1 відс.),

-  реєстрації книг обліку розрахункових операцій (582 або 5,0 відс.),

-  реєстрації платника єдиного податку (334 або 2,9 відс.),

-  видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби (331 або 2,8 відс.),

-  видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (167 або 1,4 відсотки).

Всього залучено до роботи у ЦОП 58 працівників податкових інспекцій області, у тому числі 18 працівників підрозділів обслуговування платників.

 Інформація про звернення, які надходять на сервіс «Пульс» від суб’єктів господарювання та громадян

з 01.01.2019 по 31.01.2019

 За період з 01.01.2019 по 31.01.2019  до сервісу «Пульс»  на розгляд від суб’єктів господарювання Сумської області надійшло 3 звернення, із них 2 – по податковому напрямку та 1 – по митному напрямку. Із загальної кількості по податковому напрямку - 1 звернення було направлено на розгляд  до ГУ ДФС у Сумській області, 1 звернення розглядалося структурним підрозділом ДФС України.

Відповідно до тематики звернення поділяються таким чином:

щодо роботи органів ДФС - 1 звернення,

щодо корупційних дій – 1 звернення.

 

         Всі звернення що надійшли на сервіс «Пульс» на направлені на розгляд до ГУ ДФС у Сумській області розглянуті своєчасно та якісно.