Територіальні органи ДФС
у Сумській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Про надання адміністративних послуг протягом січня - березня поточного року до ГУ ДФС у Сумській області

08.04.2019

Протягом січня - березня поточного року до ГУ ДФС у Сумській області надійшло 53676 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 53653 адміністративних послуги, у тому числі 38315 – через центри обслуговування платників, по 23 зверненнях, у наданні послуг відмовлено. У середньому органами ДФС області щоденно надається 880 адміністративних послуг, у т.ч. 628 – через ЦОП.

Найбільша кількість адміністративних послуг надається по:

- видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (26159 або 48,8 відс.),

- видачі картки платника податків та внесення до паспорта відмітки про реєстраційний номер облікової картки платника податків (16559 або 30,9 відс.),

-  наданню витягу з реєстру платників єдиного податку (2672 або 5,0 відс.),

- реєстрації книг обліку розрахункових операцій (1719 або 3,2 відс.),

-  реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (1642 або 3,1 відс.),

-  реєстрації платника єдиного податку (1381 або 2,6 відс.),

- видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби (1243 або 2,3 відс.),

-видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (561 або 1,0 відсотки).

Всього залучено до роботи у ЦОП 58 працівників податкових інспекцій області, у тому числі 18 працівників підрозділів обслуговування платників.

 Інформація про звернення, які надходять на сервіс «Пульс» від суб’єктів господарювання та громадян

з 01.01.2019 по 31.03.2019

За період з 01.01.2019 по 31.03.2019 до сервісу «Пульс» на розгляд від суб’єктів господарювання Сумської області надійшло 39 звернень, із них 14 – по податковому напрямку та 25 – по митному напрямку.

Із загальної кількості по податковому напрямку - 11 звернень було направлено на розгляд до ГУ ДФС у Сумській області, 3 звернення розглядалося структурним підрозділом ДФС України.

Відповідно до тематики звернення поділяються таким чином:

щодо роботи органів ДФС - 7 звернень,

щодо корупційних дій – 2 звернення,

щодо роботи ЦОП -2 звернення,

щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді - 2 звернення,

щодо перевірки СГ -1 звернення.

  Всі звернення що надійшли на сервіс «Пульс» на направлені на розгляд до ГУ ДФС у Сумській області розглянуті своєчасно та якісно.