Територіальні органи ДФС
у Сумській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Про надання адміністративних послуг протягом січня – червня 2019 року

10.07.2019

Протягом січня – червня поточного року до ГУ ДФС у Сумській області надійшло 81975 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 81908 адміністративних послуги, у тому числі 58998 – через центри обслуговування платників, по 67 зверненнях, у наданні послуг відмовлено. У середньому органами ДФС області щоденно надається 683 адміністративні послуги, у т.ч. 492 – через ЦОП.

Найбільша кількість адміністративних послуг надається по:

- видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (32324 або 39,5 відс.),

- видачі картки платника податків та внесення до паспорта відмітки про реєстраційний номер облікової картки платника податків (28313 або 34,6 відс.),

-  наданню витягу з реєстру платників єдиного податку (4822 або 5,9 відс.),

- реєстрації книг обліку розрахункових операцій (3265 або 4,0 відс.),

-  реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (3117 або 3,8 відс.),

- видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби (2588 або 3,1 відс.),

-  реєстрації платника єдиного податку (2712 або 3,3 відс.),

-видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (1283 або 1,6 відсотки).

Всього залучено до роботи у ЦОП 58 працівників податкових інспекцій області, у тому числі 18 працівників підрозділів обслуговування платників.

 

 Інформація про звернення, які надходять на сервіс «Пульс» від суб’єктів господарювання та громадян

з 01.01.2019 по 30.06.2019

 

За період з 01.01.2019 по 30.06.2019 до сервісу «Пульс» на розгляд від суб’єктів господарювання Сумської області надійшло 81 звернення, із них 29 – по податковому напрямку та 52 – по митному напрямку.

Із загальної кількості по податковому напрямку - 15 звернень було направлено на розгляд до ГУ ДФС у Сумській області, 14 звернень розглядалося структурним підрозділом ДФС України.

Відповідно до тематики звернення по податковому напрямку поділяються таким чином:

щодо роботи органів ДФС – 11 звернень,

щодо реєстрації податкових накладних та звітності

в електронному вигляді – 6 звернення,

система електронного адміністрування ПДВ – 5 звернення,

щодо роботи ЦОП – 2 звернення,

щодо корупційних дій – 3 звернення,

щодо перевірки СГ – 1 звернення,

інше – 1 звернення.

  Всі звернення що надійшли на сервіс «Пульс» на направлені на розгляд до ГУ ДФС у Сумській області розглянуті своєчасно та якісно.