Територіальні органи ДФС
у Сумській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Звіт про надходження інформаційних запитів станом на 01.08.2019 року

16.08.2019

Упродовж січня – липня 2019 року до ГУ ДФС Сумської області надійшло 52 запити на публічну інформацію.

Із загальної кількості запитів 11 запитів (21,2 відс.) надійшло від юридичних осіб та 41 запит (78,8 відс.) – від фізичних осіб.

За тематикою запити стосувались надання інформації щодо сплати податку на доходи з фізичних осіб, єдиного соціального внеску, акцизного податку, екологічного податку, земельного податку, щодо періоду в якому виникла заборгованість перед бюджетом, списання заборгованості у 2012 році, внесення суб’єктів господарювання до переліку ризикових платників, наявності ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами по окремих юридичних та фізичних особах, прийому та звільнення працівників номенклатури ДФС, найменування посади та ПІБ керівника, який підписав вимогу про сплату боргу та надання копії наказу про призначення цієї особи, надання деяких копій наказів ДФС, копій документів на право користування земельною ділянкою, документів по яких нараховано земельний податок з фізичних осіб, документів стосовно виникнення податкового боргу, надання інформації про кількість юридичних та фізичних осіб - платників податків по кожному місту, селищу міського типу, сільраді та об'єднаній територіальній громаді за 2012-2017 роки, надання переліку юридичних та фізичних осіб відносно, яких складені ППР та податкові вимоги з 01.07.2019, щодо митного законодавства.

За наслідками розгляду 31 запит було задоволено повністю або частково, по 18 запитах відмовлено, 3 запити направлено належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача.