Територіальні органи ДФС
у Сумській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Схема розподілу обов’язків між керівництвом Головного управління ДФС у Сумській області

-

Начальник ГУ ДФС у Сумській області

Мазуренко Олексій Володимирович


1. Управління організації роботи;

2. сектор охорони державної таємниці, технічного та криптографічного захисту інформації;

3. управління по роботі з персоналом;

4. управління моніторингу доходів та обліково-звітних систем;

5. юридичне управління;

6. сектор з питань запобігання та виявлення корупції;

7. сектор комунікацій;

8. Конотопське управління;

9. Охтирське управління;

10. Роменське управління;

11. Шосткинське управління;

12. управління у м. Сумах.

 

Перший заступник начальника ГУ ДФС у Сумській області

Полив’яний Олексій Вікторович

1. Відділ матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури;

2. управління фінансування, бухгалтерського обліку та звітності;

3. управління аудиту;

4. координація роботи щодо взаємодії філії Державного підприємства «Сервісно-видавничий центр» у Сумській області з ГУ ДФС у Сумській області.

 

    Перший заступник начальника ГУ ДФС у Сумській області 

Іванюта Олег Петрович

 1. Сектор боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом;

2. оперативне управління;

3. слідче управління фінансових розслідувань.

 

Заступник начальника ГУ ДФС у Сумській області

Больбіт Юрій Леонідович

1. Управління обслуговування платників;

2. управління податків і зборів з фізичних осіб;

3. координація роботи щодо взаємодії відділу реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Сумській області управління (центру) сертифікації ключів ІДД ДФС з ГУ ДФС у Сумській області.

 

Заступник начальника ГУ ДФС у Сумській області

Мельник Юрій Володимирович

 1. Управління інформаційних технологій;

2. управління податків і зборів з юридичних осіб;

3. управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів;

4. управління погашення боргу.