Територіальні органи ДФС
у Сумській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

17.05.2019

17.05.2019

 Дата, номер листа погодження

керівником ДФС

(у разі необхідності)

Дата, № наказу                                  

Прізвище, ім’я,

по-батькові уповноваженої особи                      
       

Посада

уповноваженої особи                         
     

Перелік функцій,

на здійснення яких уповноважують особу

лист ДФС від 16.05.2019 №155539/7/99-99-13-04-01-17

наказ від 17.05.2019 №959 Куріцький Роман Володимирович начальник управління у м.Сумах ГУ ДФС у Сумській област підписання відповідей органам державної влади та органам місцевого самоврядування на їх письмовий запит щодо відкритої податкової інформації відповідно до п.п.21.1.7 п.21.1 ст.21 ПКУ 
    Майданевич Андрій Вікторович начальник Конотопського управління ГУ ДФС у Сумській області
    Шевченко Юля Іванівна начальник Охтирського управління ГУ ДФС у Сумській області
    Чеботарьов Юрій Юрійович начальник Роменського управління ГУ ДФС у Сумській област
    Єрмакова Марина Олександрівна начальник Шосткинського управління ГУ ДФС у Сумській області
    Ворона Людмила Анатоліївна заступник начальника управління - начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Конотопського управління ГУ ДФС у Сумській області
      Сич Ольга Борисівна заступник начальника управління - начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Охтирського управління ГУ ДФС у Сумській області
    Бут Людмила Михайлівна заступник начальника управління - начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Роменського управління ГУ ДФС у Сумській області
    Боніна Світлана Володимирівна заступник начальника управління - начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Шосткинського управління ГУ ДФС у Сумській області
    Солодка Світлана Петрівна заступник начальника управління - начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб управління у м.Сумах ГУ ДФС у Сумській області

підписання податкових повідомлень – рішень, відповідно до вимог ПКУ, а саме:

п. 54.3 ст.54 «Визначення сум податкових та грошових зобов'язань» за результатами камеральних перевірок;

п. 86.8 ст. 86 «Оформлення результатів перевірок» за результатами камеральних перевірок;

ст. 119 «Порушення платником податків порядку подання інформації про фізичних осіб - платників податків» за результатами камеральних перевірок;

ст. 120 «Неподання або несвоєчасне подання податкової звітності або невиконання вимог щодо внесення змін до податкової звітності» за результатами камеральних перевірок;

  ст. 1201 «Порушення строків реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та допущення помилок при зазначенні обов'язкових реквізитів податкової накладної» за результатами камеральних перевірок;

ст. 1202 «Порушення порядку реєстрації акцизних накладних та розрахунків коригування до таких акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних» за результатами камеральних перевірок;

ст. 122 «Порушення правил застосування спрощеної системи   оподаткування фізичною особою - підприємцем» за результатами камеральних перевірок;

ст. 123 «Штрафні (фінансові) санкції (штрафи) у разі визначення контролюючим органом суми податкового зобов’язання» за результатами камеральних перевірок;

ст. 126 «Порушення правил сплати (перерахування) податків»;

п. 266.7 ст. 266 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки»;

п. 267.6 ст. 267 «Транспортний податок»;

п. 286.5 ст. 286 «Порядок обчислення плати за землю»;

прийняття рішення про анулювання платника податку на додану вартість, про виключення з реєстру платників єдиного податку відповідно до вимог ПКУ, а саме:

п. 184.1 п. 184.2 ст.184 «Анулювання реєстрації платника податку»;

  п. 299.10, 299.11 ст.299 «Порядок реєстрації та анулювання реєстрації платників єдиного податку»;

підписання реєстрів на повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку на доходи фізичних осіб відповідно до п.179.8 ст. 179 ПКУ ;

підписання рішень про застосуванню штрафних санкцій за порушення, визначені частиною одинадцятою ст. 25 Закону України  від 08 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»;

розгляд справ та винесення постанов у справах про адміністративні правопорушення відповідно до ст.26 Закону України від 08 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та ст.1651 «Порушення законодавства про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», ст.2342 «Органи доходів і зборів» Кодексу України про адміністративні правопорушення;

підписання письмових запитів на отримання податкової інформації від платників податків відповідно до ст. 73 ПКУ;

підписання письмових повідомлень про запрошення платника податків  відповідно до п.п.20.1.1 п. 20.1 ст. 20,  та абзацом другим п.п.«в» п. 176.1
ст. 176 ПКУ;

підписання письмових запитів платникам податків, у тому числі благодійним та іншим неприбутковим організаціям усіх форм власності, щодо отримання інформації, пов'язаної з обчисленням та сплатою податків, зборів, платежів відповідно до п.п.20.1.2 п.20.1 ст.20;

підписання  письмових запитів  державним органам, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності та їх посадовим особам, у тому числі органам, які забезпечують ведення відповідних державних реєстрів (кадастрів), для отримання інформації, документів, матеріалів відповідно до п.п.20.1.3 п. 20.1 ст. 20 ПКУ;

підписання відповідей органам державної влади та органам місцевого самоврядування на їх письмовий запит щодо відкритої податкової інформації відповідно до п.п.21.1.7 п.21.1 ст.21 ПКУ.

До списку