Територіальні органи ДФС
у Сумській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

За січень - липень 2018 року до Охтирської ОДПІ надійшло 11697 звернень платників податків

06.08.2018

За січень – липень 2018 року до Охтирської ОДПІ надійшло 11697 звернень платників податків для отримання різного роду інформації та адміністративних послуг, із яких 5211 - до Центру обслуговування платників Охтирської ОДПІ. Всього у січні – липні ц.р. платникам надано 11686 адміністративних послуг. Серед зазначених послуг найбільшою популярністю наразі користуються такі, як видача громадянам карток платників податків з присвоєнням реєстраційного номера платника (видано 2020), надання витягу з реєстру платників єдиного податку (надано 411 витягів), реєстрація книг обліку розрахункових операцій (527), отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб (ДРФО) про суму виплачених доходів та утриманих податків (видано 1370 довідок).

А тим часом сучасний рівень інформаційних технологій  дозволяє чимало питань в органах ДФС вирішити дистанційно. Приміром, процес подання звітності суттєво полегшує електронне звітування, а у спілкуванні з органами ДФС – використання персонального робочого місця в  Електронному кабінеті платника.

Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання Податкового кодексу України, законами з питань митної справи, в тому числі шляхом подання звернень.

Меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабiнету дозволяє надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДФС.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, отриманого у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.