Територіальні органи ДФС
у Сумській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Запрошуємо платників крокувати у ногу з сучасністю - звітувати електронно

06.02.2019

Фахівці управління у м.Сумах ГУ ДФС у Сумській області рекомендують платникам податків обрати сучасний та зручний спосіб подання податкової звітності – засобами телекомунікаційного зв'язку.

Для цього необхідно отримати ключ електронного цифрового підпису у Акредитованому центрі сертифікації ключів, розташований у Центрі обслуговування платників управління у м.Сумах за адресою: м. Суми, площа Покровська, 2. Ключ електронного цифрового підпису надається безкоштовно.

По-друге, за допомогою електронного ключа необхідно зареєструватися у Електронному кабінеті на сайті ДФС України за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/.

Крок третій, через Електронний кабінет слід подати заяву-приєднання до Договору про визнання електронного документообігу та отримати квитанцію про приєднання до електронного документообігу. Тільки після проведених дій можна звітувати в електронному вигляді та користуватися електронними сервісами ДФС.

 Подання звітності в електронному вигляді має ряд переваг, зокрема, немає необхідності особисто відвідувати фіскальний орган для звітування, достатньо лише сформувати звіт/звіти в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм (у яких всі звіти автоматично перевіряються на наявність арифметичних помилок та описок) та надіслати через мережу Інтернет. Для формування та відправки звітності створено  безкоштовний сервіс «Електронний кабінет платника» на веб-порталі ДФС. Підтвердженням доставки звітності буде надходження квитанції про отримання податкової декларації каналами телекомунікаційного зв'язку.

Слід додати, що у разі зміни форм податкових декларацій та інших звітних бланків, платник податків автоматично отримує оновлені версії форматів в електронному вигляді. Завантажити форми реєстраційних документів та зразків їх заповнення, переглянути перелік документів, необхідних для реєстрації ЕЦП можна на офіційному порталі ДФС ви можете за посиланням: https://acskidd.gov.ua/r_kor.

За наявності електронного цифрового підпису кожен користувач  має можливість скористатись електронними сервісами, такими як: проведення звірки по платежах,  відслідковувати наявність податкового боргу, створювати заяви або запити для отримання певної інформації від ДФС, у тому числі довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів, довідки про отримані доходи та інші.

Акцентуємо увагу, що зараз триває кампанія декларування майнового стану та доходів громадян, отриманих у минулому році. Фізичні особи за допомогою Електронного кабінету платника можуть заповнити, зберегти, роздрукувати та подати декларацію; отримати відомості про власні доходи. Все це робиться виключно в електронному вигляді: легко та швидко, у режимі реального часу, не виходячи з дому або офісу, а головне - без стомлюючого стояння у черзі.