Територіальні органи ДФС
у Сумській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Головне управління ДФС у Сумській області

09.11.2017 -

 Головне управління ДФС у Сумській області

Адреса: 40009 м.Суми, вул. Іллінська, 13

Схема проїзду

тролейбуси №1 та 5, маршрутні таксі № 1,5,10,11,13,15,19,23,52,55,56 до зупинки «магазин «Рона»

Контакти:

Особа, відповідальна за координацію та контроль за наданням адміністративних послуг: в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Сумській області Рудень Р.М., телефон (0542) 685-030

Приймальня громадян: телефон (0542) 685-217

Публічна інформація: телефон (0542) 685-217, факс (0542) 68-50-20

запити на публічну інформацію в електронному вигляді надсилати на поштову скриньку sumy.public@sfs.gov.ua

Письмові звернення громадян та запити на публічну інформацію надсилати за адресою: 40009 м.Суми, вул.Іллінська,13 або особисто за вказаною адресою.

Поштова скринька для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді  sumy.gu18zvernennya@sfs.gov.ua

Графік роботи  Понеділок – четвер: з 9.30 до 17.30, перерва з 13.00 до 13.45

                          П’ятниця: з 9.00 до 16.45, перерва з 13.00 до 13.45

                          Субота: з 9.00 до 13.00, без перерви

 Адміністративні послуги, що надаються Головним управлінням  ДФС у Сумській області

1. Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (21-26)

завантажити

заява в довільній формі

2. Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (21-27)

 завантажити

заява в довільній формі

3. Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

 завантажити

Заява у довільній формі

Зразок заяви

4. Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб’єкта господарювання

 завантажити

Заява у довільній формі

Зразок заяви

5. Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання  спирту)(21-28)

 завантажити

заява в довільній формі

6. Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання  спирту)( 21-29)

 завантажити

заява в довільній формі

7. Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання  спирту)  завантажити

Заява у довільній формі

Зразок заяви

8. Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання  спирту) за заявою суб’єкта господарювання  завантажити

Заява у довільній формі

Зразок заяви

9. Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (21-30)

 завантажити

заява в довільній формі

10. Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (21-31)

 завантажити

заява в довільній формі

11.Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

 завантажити

Заява у довільній формі

Зразок заяви

12. Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб’єкта господарювання  завантажити

Заява у довільній формі

Зразок заяви

13. Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків  завантажити

Форма заяви

Форма заяви

Зразок заяви

Зразок заяви

Зразок заяви

14. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків  завантажити

Форма заяви

Зразок заяви

15. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела виплачених доходів та утриманих податків  завантажити

Форма заяви

Зразок заяви

16. Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання (21-32)

 завантажити

форма заяви

зразок заяви

 Інші послуги, що надаються Головним управлінням ДФС у Сумській області
  • надання податкових консультацій;
  • надання доступу до публічної інформації;
  • запис на прийом до посадових осіб;
  • приймання вхідної кореспонденції;