Територіальні органи ДФС
у Сумській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи задоволені Ви регулярністю оновлення наборів даних у формі відкритих даних на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua)?

Центр обслуговування платників при ДПІ у м. Сумах управління у м. Сумах ГУ ДФС у Сумській області

07.11.2018 -

Адреса: площа  Покровська, 2, м. Суми,  Сумська область, 40000                                                            

Карта міста

Схема проїзду від залізничного вокзалу

Схема проїзду від автовокзалу

Схема проїзду:

від автовокзалу - тролейбус №1,2, автобус №65, маршрутне таксі № 56, 13 (зупинка «Макдональдс»); маршрутне таксі № 52, 15 (зупинка «ЦУМ»); 

від залізничного вокзалу – тролейбус №3,4,  маршрутне таксі № 14, 11, 10 (зупинка «ЦУМ»).

Місця паркування  та під’здні шляхи знаходяться на вулиці Герасима Кондрат’єва, 2 ( біля Сумської альтанки).

Контакти:

Особа, відповідальна за координацію роботи та контроль за наданням адміністративних послуг - начальник управління у м. Сумах ГУ ДФС у Сумській області Куріцький Роман Володимирович. Номер телефону (0542) 701-703.

Щодо надання адміністративних послуг - модератор (0542) 701-799.

Відділ реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Сумській області Управління (центру)  сертифікації ключів Інформаційно – довідкового департаменту ДФС

Поштова адреса: площа Покровська, 2, м. Суми, Сумська область, 40000,  кабінет № 1

Контактний телефон (0542)701-795

Надає наступні послуги електронного цифрового підпису:

- реєстрація заявників;   

- надання у користування надійних засобів електронного цифрового підпису;

- допомога при генерації відкритих та особистих ключів;

- обслуговування посилених сертифікатів ключів заявника (сертифікація відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів);

- надання послуг фіксування часу;

- консультативні послуги за зверненнями підписувачів

 Режим роботи:

З 01 листопада 2018 року режим роботи центрів обслуговування платників наступний:

Понеділок – четвер з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.,

П’ятниця - з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.,

Перерва - з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.,

Вихідні дні – субота та неділя.

 В останній день граничного строку подання звітності, визначеного пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодексу України (з урахуванням вимог пункту 49.20 статті 49 Податкового кодексу України), час роботи ЦОП подовжується до 20 год. 00 хвилин.

 
 

Адміністративні послуги,

що надаються у ЦОП при ДПІ у м. Сумах управління у м. Сумах ГУ ДФС у Сумській області

1. 

Видача картки платника податків,  внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків

Інформаційна картка

Форма заяви

форма заяви

Зразок заяви

Зразок заяви

Зразок заяви

Зразок заяви

Зразок заяви

Зразок заяви

Зразок заяви

2. 

Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта

Інформаційна картка

Форма заяви

Форма заяви

Зразок заяви

Зразок заяви

Зразок заяви

3.

Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків

 Інформаційна картка

Форма заяви

Зразок заяви

Зразок заяви

4. 

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій

Інформаційна картка

Форма заяви

Форма заяви

Зразок заяви

Зразок заяви

5. 

Реєстрація книг обліку розрахункових операцій

Інформаційна картка

Форма заяви

Зразок заяви

6. 

Реєстрація розрахункових книжок

Інформаційна картка

Форма заяви

Зразок заяви

7.

Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій

Інформаційна картка

Форма заяви

Зразок заяви

 8.

Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та  організацій

Інформаційна картка

Форма заяви

Зразок заяви

9.

Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи)

 Інформаційна картка

заява в довільній формі

Зразок заяви

10.

Підтвердження статусу податкового резидента України

 Інформаційна картка

Заява в довільній формі

Зразок заяви

11.

Реєстрація платника єдиного податку

Інформаційна картка

завантажити

завантажити

завантажити

завантажити

Зразок заяви

Зразок заяви

Зразок заяви

Зразок заяви

12.

Надання витягу з реєстру платників єдиного податку

 Інформаційна картка

Заява в довільній формі

Зразок заяви

13.

Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платника єдиного податку

Інформаційна картка

Форма заяви

форма заяви

Зразок заяви

Зразок заяви

14.

Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність

Інформаційна картка

Форма заяви

Зразок заяви

15.

Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію)

Інформаційна картка

Заява

Форма податкової декларації 

Зразок заяви

Зразок декларації

Зразок декларації

Зразок декларації


16. 

Видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань

Інформаційна картка

Форма заяви

Форма податкової декларації 

Зразок заяви

Зразок декларації

Зразок декларації

Зразок декларації

Зразок декларації

17. 

Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби

Інформаційна картка

Форма заяви

Зразок заяви

 Перелік нормативно – правових актів, що передбачають надання довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби

Адміністративні послуги, що надаються Головним управлінням ДФС у Сумській області за отриманням, яких можна звернутись до Центру обслуговування платників і отримати результати їх надання:

1. Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

завантажити

заява в довільній формі

2. Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

 завантажити

заява в довільній формі

3. Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

 завантажити

Заява у довільній формі

Зразок заяви

4. Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб’єкта господарювання

 завантажити

Заява у довільній формі

Зразок заяви

5. Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання  спирту)

 завантажити

заява в довільній формі

6. Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання  спирту)

 завантажити

заява в довільній формі

7. Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання  спирту)  завантажити

Заява у довільній формі

Зразок заяви

8. Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання  спирту) за заявою суб’єкта господарювання  завантажити

Заява у довільній формі

Зразок заяви

9. Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

 завантажити

заява в довільній формі

10. Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

 завантажити

заява в довільній формі

11.Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

 завантажити

Заява у довільній формі

Зразок заяви

12. Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб’єкта господарювання  завантажити

Заява у довільній формі

Зразок заяви

13. Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання

 завантажити

форма заяви

зразок заяви