Територіальні органи ДФС
у Сумській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Про стан розгляду звернень громадян у ГУ ДФС у Сумській області за січень-червень 2019 року

10.07.2019

З початку року до ГУ ДФС у Сумській області надійшло 103 письмових звернення громадян, що на 20 звернень (на 24,0 відс.) більше, ніж за аналогічний період 2018 року (83 звернення). Із загальної кількості письмових звернень надійшло 100 звернень (97,1 відс.) та 3 скарги (2,9 відс.). Пропозицій у січні-червні поточного року не надходило.

За змістом основних питань, що порушують громадяни, найчастішими є:

  • інформування про ухилення від сплати податків – 41 письмових звернень (33,1 відс.);
  •  контрольно-перевірочна робота – 23 письмових звернень (18,5 відс.);
  •  єдиний соціальний внесок – 5 письмових звернення (0,4 відс.);
  •  роз’яснення щодо податкового законодавства – 5 письмових звернень (0,4 відс.) тощо.

тощо.

Відповіді на звернення надані у строки, визначені ст. 20 Закону України «Про звернення громадян». Порушення термінів розгляду звернень громадян протягом січня-червня 2019 року посадовими особами ГУ ДФС у Сумській області не допускались.

 

З початку року до Головного управління ДФС у Сумській області та підпорядкованих ДПІ  надійшло 5 колективних звернень від 26 осіб, 2 дублетних звернень, 2 повторних та 1 неодноразове звернення.

Масових звернень не надходило.

 

Від соціально незахищених категорій громадян (одиноких матерів, інвалідів Великої Вітчизняної війни, багатодітних родин, дітей-інвалідів, «дітей війни», Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці та ін.) звернень не надходило.