Територіальні органи ДФС
у Сумській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Аналіз розгляду звернень громадян Сумською митницею ДФС за січень-серпень 2019 року.

11.09.2019

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» за січень-серпень 2019 року до Сумської митниці ДФС надійшло 23 звернення.

У більшості випадків вони стосувались:

-повернення товару, який було вилучено згідно протоколу про порушення митних правил; 

-продовження терміну транзитного перебування автомобіля на митній території України;

-щодо видачі довідок;

-щодо контрабандного переміщення товарів;

-щодо зупинення перебігу строку тимчасового ввезення автомобіля;    

-щодо скасування рішення про коригування митної вартості товарів.        

 -щодо надання інформації щодо порушення митних правил;       

-щодо надання роз`яснення про порядок визнання резидентського статусу;

-щодо проведення повторної перевірки;         

-щодо внесення неправильних відомостей та проведення відповідної роботи з працівниками.      

         

          Протягом звітного періоду зареєстровано 817 заяв від громадян, на які дія Закону України «Про звернення громадян»  не поширюється.

 

З початку року на сервіс «Пульс» надійшла 61 скарга від громадян стосовно затримки митного оформлення, не надання довідки про сплату митних платежів, збільшення митної вартості товарів, відмови у проханні опломбувати товар, не видачі митного посвідчення для постановки на облік, не надання дозволу на переміщення через митну територію транспортного засобу,черги на митному посту.

На скарги було надано вчасну, змістовну та вичерпну відповідь.    

За звітний період 2019 року до Сумської митниці ДФС надійшло 13 запитів на отримання публічної інформації.

На всі запити було надано вичерпну відповідь у встановлений законодавством строк.