Територіальні органи ДФС
у Сумській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Про стан розгляду звернень громадян за січень-серпень 2019 року

17.10.2019 -

                                                                         

За січень-серпень поточного року до ГУ ДФС у Сумській області надійшло 147 письмових звернень громадян.

Із загальної кількості письмових звернень надійшло 143 звернення (97,3 відс.) та 4 скарги (2,7 відс.). Пропозицій у січні-серпні поточного року не надходило.

За змістом основних питань, що порушують громадяни, найчастішими є:

  • інформування про ухилення від сплати податків – 58 письмових звернень (39,5 відс.);
  •  контрольно-перевірочна робота – 30 письмових звернень (20,4 відс.);
  • єдиний соціальний внесок – 7 письмових звернень (4,8 відс.);
    •  роз’яснення щодо податкового законодавства – 11 письмових звернень (7,5 відс.), тощо.

Відповіді на звернення надані у строки, визначені ст. 20 Закону України «Про звернення громадян». Порушення термінів розгляду звернень громадян протягом січня-серпень 2019 року посадовими особами ГУ ДФС у Сумській області не допускались.

З початку року до Головного управління ДФС у Сумській області та підпорядкованих ДПІ  надійшло 7 колективних звернень від 48 осіб, 4 дублетних звернення, 2 повторних та 1 неодноразове звернення.

Масових звернень не надходило.

Від соціально незахищених категорій громадян (одиноких матерів, інвалідів Великої Вітчизняної війни, багатодітних родин, дітей-інвалідів, «дітей війни», Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці та ін.) звернень не надходило.